ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY
MIEJSKO GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁASKU
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z "Regulaminem procedur udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro netto" wprowadzonym zarządzeniem Kierownika Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łasku z dnia 28.12.2009 r.
I. Zamawiający: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasku
Adres: ul. Warszawska 14, 98 - 100 Łask
Tel./Fax: 043 675 21 97
II. Zamówienie o wartości poniżej 14 000 euro.
III. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawa materiałów biurowych do siedziby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Łasku, ul. Warszawska 14, 98- 100 Łask w 2011 r.
IV. Do oferty należy załączyć wypełniony formularz cenowy.
V. Formularz cenowy składa się z 2 części, dopuszcza się składanie ofert na wybraną część zamówienia.
VI Oferowane materiały biurowe muszą spełniać następujące warunki:
. muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji,
. muszą posiadać wszystkie wymagane atesty i certyfikaty.
VII. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednak oferowane materiały równoważne muszą być o parametrach i standardzie nie gorszym niż podane w załączonych tabelach. Udowodnienie, iż oferowany towar spełnia warunki równoważności leży po stronie oferenta.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie w przypadku wadliwego funkcjonowania, prawo zwrotu całej partii określonego asortymentu.
IX. Wymagania dotyczące części II przedmiotu zamówienia.
1. Materiały eksploatacyjne (tonery i tusze) powinny być oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieregenerowanymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu lub materiałami równoważnymi.
2. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta sprzętu drukarek, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. Termin przydatności do użycia tonerów i bębnów w danej partii musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na materiały równoważne. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych, tj. tonery i bębny ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
4. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiałów oryginalnych (pożądanych przez Zamawiającego). Jednocześnie musi on być nieregenerowany, niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty. W przypadku gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycia tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca obowiązkowo musi przedstawić dokładny ich opis oraz wskazać do jakiego urządzenia jest on przeznaczony. Produkt równoważny winien być określony z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dla każdego produktu równoważnego dołączył do oferty zaświadczenie wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie on użyty. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego czy, sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. W przypadku awarii lub uszkodzenia sprzętu, których przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. W przypadku, jeżeli czas naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego, nie gorszego sprzętu wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Zamawiane tonery i bębny muszą spełniać wymagania odnośnie wydajności:
X. Wymagany termin zrealizowania umowy: dostawa nastąpi w 5 etapach. Dostawa każdego
z etapów nastąpi w ciągu 4 dni po wcześniejszym telefonicznym lub pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Całkowita realizacja zakresu dostawy nie może przekroczyć terminu 23.12.2011r.
XI. Termin podpisania umowy zostanie określony w zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana.
XII. Zapłata za towar następuje przelewem w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury.
XIII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
XIV. Termin wykonania zamówienia: 2011.12.23
XV. Warunki płatności: Należność za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie uregulowana przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty dostarczenia rachunku/faktury przez Wykonawcę.
XVI. Oferty należy składać do 18.03.2011 r. do godz. 15:00 w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łasku, ul. Warszawska 14, 98 - 100 Łask - pokój nr 2.
XVII. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
XVIII. Wykonawca złoży ofertę w zaklejonej kopercie skierowanej na adres Zamawiającego wraz z nazwą firmy lub imieniem i nazwiskiem Wykonawcy oraz jego adresem z dopiskiem "Oferta na zakup i dostawę materiałów biurowych do MGOPS Łask w 2011 r."
XIX. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.03.2011 r. o godz. 9:00 w pokoju nr 5 w Miejsko Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łasku.
XX. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania.
XXI. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Tomasz Blaźnik
Załączniki do pobrania:
1. Treść zaproszenia do złożenia oferty.doc >>
2.
Wykaz materiałów biurowych.xls >>
3. Wzór umowy.doc >>
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|